Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fotografia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fotografia. Mostrar tots els missatges

dijous, 10 de setembre del 2015

AMB BICI A L'INSTITUT, COMENCEM!





Aquesta és la fotografia guanyadora del  concurs fotogràfic "I tu, com llegeixes? que va organitzar la biblioteca del centre l'any 2013.



Per què penseu que va guanyar?
Què us suggereix la imatge?
Si vosaltres haguéssiu participat al concurs, haguéssiu combinat literatura i bicicleta?
Us agrada anar amb bicicleta?



IMATGES IDÍLIQUES, SÓN SEMPRE POSSIBLES?




Imatge extreta de Le Petit Roc

Imatge extreta de Pyrinees Attitude


Recordes la teua primera bicicleta? Recordes quan te la van regalar? Què vas sentir? 

Per quins llocs t'agrada anar? Per quins no aniries mai? Per què?

T'agraden les fotografies? Tens alguna pareguda a casa?